tirsdag den 4. januar 2011

Velkommen 2011 :-)

Velkommen 2011 :-)

Jeg elsker, når der starter et nyt år. Det føles så befriende, friskt og åbent. Som om det giver ekstra plads til nye tanker, nye ideer og nye muligheder. Og det øger helt klart mine forventninger og mine følelser, og dermed min vibration og tiltrækningskraft!

Gad vide om hvert år har sin egen vibration?

Mine forventninger til 2011 er i hvert fald tårnhøje – det bliver det bedste år nogensinde :) :) :)

Opfølgning på det forgangne år og målsætning for det nye på traditionel vis

Mange mennesker benytter Nytåret til at reflektere over året der gik og sætte mål for det kommende år. Jeg har ofte følt, at det ”burde” jeg også gøre, men hvis jeg skal være helt ærlig, har jeg aldrig rigtig brudt mig om det og derfor ofte ikke gjort det. Og når jeg endelig gjorde det, var det fordi jeg nærmest ”tvang” mig selv til at gøre det, bestemt ikke fordi jeg havde lyst til det.

Når jeg tænkte over det forgangne år endte jeg som regel med at føle, at jeg ikke havde opnået ”nok” – så egentlig er det ikke så mærkeligt at jeg ikke brød mig om det!

Og jeg syntes som regel også, at det var utrolig svært at sætte mål for det næste år. Mest fordi jeg ofte ikke anede, hvad jeg ønskede at opnå. Men også fordi jeg følte, at jeg selvfølgelig skulle være ”realistisk” og kunne regne ud på forhånd, hvordan jeg skulle opnå mine mål. Når jeg tænker over det nu, er det jo yderst forståeligt, at jeg ikke havde lyst til at udsætte mig selv for det!

I dag er jeg heldigvis blevet meget klogere (!) og jeg er overbevist om, at der ikke kan komme noget godt ud at gøre tingene på den måde, så det gør jeg ikke mere!

Min nye fremgangsmåde for at reflektere over det forgangne år i overensstemmelse med principperne bag loven om tiltrækning

Så i år besluttede jeg at gøre tingene på en anden måde.

Jeg satte mig ned for mig selv i fred og ro i et par timer allerede den 1. januar og reflekterede over, hvad jeg har opnået i løbet af 2010, men denne gang fordi jeg havde lyst til at gøre det!

Det gik hurtigt op for mig, at det føltes bedre at kalde det noget andet, nemlig ”hvad jeg har manifesteret i løbet af 2010”.

For det er jo det, det er. Alt hvad jeg har opnået er resultatet af mine ønsker, min bevidste opmærksomhed i tanke og ord og min åbenhed/villighed til at lukke det ind og tillade det at gå i opfyldelse. Så det er alt sammen min egen skabelse……. Aaahhh, det føles stærkt :)

Jeg skrev mine manifestationer ned, og det føltes utrolig tilfredsstillende at se listen blive længere og længere. Jo mere jeg tænkte over det, jo flere ting kom jeg i tanker om. Jeg var faktisk både overrasket og ellevild over at opdage, hvor meget jeg havde opnået på et enkelt år – det føltes helt fantastisk godt!!!

Jeg må hellere lige nævne, at jeg helt bevidst valgte overhovedet ikke at tænkte over de ting, jeg ikke havde opnået i løbet af året. Af den enkle grund, at det ikke føltes godt ;-)

Her er blot nogle af de manifestationer, som jeg glædede mig over (rækkefølgen er tilfældig):

• Lancering af to blogge, denne her på dansk plus en på engelsk

• Skrevet 2 e-bøger (Loven om tiltrækning enkelt og ligetil & Kend dine værdier)

• Startet en online business med webshop, betalingssystem, m.m.

• Undervist i loven om tiltrækning både i Danmark og i udlandet

• Opnået en dyb forståelse af loven om tiltrækning

• Blevet ekspert i at ignorere “virkeligheden”

• Øget min pengevibration

• Opgraderet mine hjemlige omgivelser

• Lært at være tro mod mine følelser

• Taget beslutninger ud fra mine følelser (og sagt farvel til fornuft og logik)

• Blevet bedre til at følge inspireret handling

• Online-tilstedeværelse (Blogs, Facebook, Twitter)

• Verdens bedste MasterMind-gruppe

• En smuk og dejlig hvid mobiltelefon

• Blevet forelsket i min krop lige som den er


Åååhh hvor det føltes godt at skrive disse ting ned igen :)

4 kommentarer:

  1. Glædelige manifestationer! Det var dog en herlig ide at nedfælde dem for 2010 og så gå videre ad samme positive vej i 2011! Tak for inspiration og godt nytår.

    Jeg følger med! :)

    SvarSlet
  2. Godt nytår til dig også, Megan. Det glæder mig at du blev inspireret :)

    SvarSlet
  3. Dejlig læsning Pernille, og hvor har du fået meget fra hånden i det forgangne år, og jeg glæder mig meget til at følge din rejse i 2011 og glæder mig til at blive mere inspireret af dit arbejde og finde flere nye veje sammen med Loven om Tiltrækning.
    God aften til dig og dine.

    SvarSlet
  4. Michael, jeg var selv helt overrasket over, hvor meget jeg havde opnået. Og det her var kun et udpluk, listen var meget længere. Jeg er så glad for at jeg tog mig tid til at tænker over året, så jeg kom i tanke om de mange gode manifestationer og fik den her fantastiske følelse af "hvad?.. så meget?... :-) :-) :-)

    Glæder mig også meget til at følge din spændende udviklingsrejse sammen med loven om tiltrækning :-)

    SvarSlet