søndag den 28. marts 2010

Alfabet-legen

Jeg lærte en ny metode til at komme til at føle sig rigtig godt tilpas at kende i går. Og når man føler sig rigtig godt tilpas, øger man jo sin tiltrækningskraft!

Metoden er især god at bruge lige inden man falder i søvn. Hvis man føler sig rigtig godt tilpas når man falder i søvn er der også stor sandsynlighed for, at man føler sig godt tilpas, når man vågner igen.

Og så er metoden meget enkel, og det giver altid point i min verden!. Her er den:

ALFABET-LEGEN

Gennemgå alfabetet i tankerne og find mindst 1 positivt ord for hvert bogstav.

Det kan fx se sådan her ud:
  • A for Afslapning
  • B for Bevægende
  • C for Charmerende
  • E for Elskelig

Det er da enkelt, ikke? Da jeg afprøvede metoden i går aftes nåede jeg kun til M, så faldt jeg i søvn! Og ja, jeg følte mig rigtig godt tilpas, da jeg vågnede i morges :-)

(Metoden stammer fra Abraham Hicks!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar